piątek, 19 maja 2023

Dokąd zmierza ludzkość 14

Pobudzajcie apetyty prawdy u swych współbraci; dawajcie radę tylko wtedy, gdy o nią pytają.

Potrzeba tak nauczyć się mielenia ziaren prawdy w młynie życiowego doświadczenia, aby przekształcać trudne sprawy życia boskiego w łatwe do przyjęcia.

         Dziś Polska potrzebuje takich ludzi jak Morawiecki, Obajtek, Czarnek, Błaszczak czy Sasin nie polityków, tylko sprawnych menedżerów, którzy nie pytają, co mają robić, tylko wykonują bardzo dobrze swoją pracę dla dobra Polski. Ludzie ci kierują się wyobraźnią czym Polska i kim Polacy mają być w przyszłości, czyli pracując dziś, pracują nie tylko dla nas, ale przede wszystkim na przyszłe pokolenia i dobrobyt Polaków. To, że robią to bardzo dobrze widać po reakcji Brukseli, Berlina i Moskwy, Tusk zrobił z nas niewolników Europy, oni pokazują, że Europa bez Polski nic nie znaczy, bo dziś pod rządami PiS jak zauważyli już przywódcy wielu krajów, rośniemy w potęgę gospodarczą i militarną, Dążenie do stworzenia jednego państwa europejskiego pod przywództwem Berlina to chichot historii i śmiech z nieudolności jak się do tego zabiera ta karykatura praworządności, którą jest Berlin i jego poplecznicy w Polsce. Chciałoby się powiedzieć My Naród Polski nigdy się nie ugniemy i dobrowolnie nie oddamy władzy nazistowskim Niemcom ani sowieckim bolszewikom, nas Polaków stać byśmy wspólnie z innym państwami Trójmorza stworzyli wspólnotę państw na zasadzie dobrowolności i równych prawach dla wszystkich tak jak było w Najjaśniejszej Rzeczypospolitej. Berlin zaś chce znów zrobić z nas niewolników, bo gdyby mu zależało na wspólnej Europie, nie prześladowałby by nas poprzez komisje europejskie i bolszewickie służby polskich polityków. Najpierw przygotowałby jednolite prawo dla wszystkich, myślał o wspólnym języku i wyrównaniu edukacji, dziś to życie pokazuje, że u nas ta edukacja jest wyższa, poza tym na pewno nie przesiedliłby nam emigrantów, których nie chcieliśmy przyjąć.

            W zasadzie wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby stworzenie rządu europejskiego i do czasu stworzenia wspólnego prawa, państwa europejskie funkcjonowałyby w oparciu o własne, tak jak to jest w USA, gdzie 50 stanów ma swoje prawa wewnętrzne. Widać wielkie oszustwo ze strony Niemiec, państwa, które nie rozliczyło się z krzywd wyrządzonych nam w IIWW, i wypierają się, że są nam coś winni, w tym wypadku są dokładnie tacy sami jak sovieci, a chcą przejąć władzę nad naszym państwem jako kraju drugiej kategorii. Wielki światowy kryzys spowodowany jest brakiem edukacji dlatego, że do polityki idą ludzie leniwi umysłowo, i nawet gdy mają jakieś tam wykształcenie, to nie w tym kierunku, bo nikt nie zauważył do dnia dzisiejszego, że należałoby powołać do życia szkoły dla polityków. Takie szkoły, które kształciłyby przyszłe pokolenia w zakresie samorządów, prawa lokalnego, międzynarodowego, geografii, historii, stopniowo wdrażając edukację, która kończyłaby się poziomie uniwersyteckim. Przypomniał mi się taki fakt, pewnego dnia przechodziłem koło Galaxy w Szczecinie i widzę jak kobieta, kieruje ludzi do faceta, który coś im tłumaczy, podszedłem do niego i widzę jak, rozdaje swoje ulotki, kandydata na posła z ramienia PiS więc poprosiłem go na słowo. Był tak rozentuzjowany, że nie chciał zrozumieć, co do niego mówię, jeszcze zanim cokolwiek mu powiedziałem, to on rzucił się na mnie,, z wyznaniami kto on jest, jak pomaga ludziom i dlaczego chce być posłem z ramienia PiS. Przerwałem mu i mówię to bardzo dobrze, że do Pana trafiłem i powiedziałem, o co chcę go prosić, wskazując korzyści dla jego kampanii, nie zrozumiał.

            Nie zrozumienie ludzi, którzy chcą być politykami albo już nimi są, wynika z tego, że od czasu niby upadku komunizmu nic się nie zmieniło w mentalności ludzkiej, bolszewizm nieuświadomiony jest tak głęboko zakorzeniony w umysłach, że jest nie do pokonania. Popieram stanowisko Kukiza w sprawie JOW (jednomandatowe okręgi wyborcze), ale wszyscy aparatczycy boją się tego, bo w takim systemie, żeby być wybranym, kandydat musi iść do swego wyborcy otrzymać jego pisemną zgodę na kandydowanie i przedstawić program wyborczy. Już teraz rozumiecie, dlaczego boją się politycy JOW, bo wielu z nich wylądowałoby w szpitalu za swoje oszustwa, przecież wyborcy w całej Polsce znają różne przekręty dokonywane w ich środowisku. Swoją drogą należałoby w Polsce wprowadzić zasadę „no win no fee”, byłem u takiego podobno bardzo dobrego adwokata, ale ponieważ jeszcze nie dotarł, zająłem rozmową jego sekretarza, chociaż prawdę mówiąc, nie chciał ze mną dyskutować. Ponieważ nudziło mi się bardzo, a widziałem, że co chwila zerka w dół, zapytałem, czy studiuje, czy już ukończył studia, odparł, że jest na piątym roku prawa, wow powiedziałem, to orientuje się pan, jak wygląda sprawa w wymiarze sprawiedliwości. Odparł, że teraz PiS ma swoich sędziów i PO też, pomyślałem, że muszę komuś za to pogratulować, jakiś krok do przodu jest, no i właśnie wszedł pan mecenas i zaprosił mnie do biura. Od razu powiedziałem no win no fee, nie wiem, czy znał angielski, ale zrozumiał, o co mi chodzi, poprosił, żebym usiadł i przedstawiłem mu swój problem, w tak miej więcej godzinę czy dwie, bo przecież zadawał mi pytania, na które musiałem zgodnie ze stanem faktycznym odpowiadać. Na zakończenie skasował mnie za wysłuchanie i powiedział, że się odezwie – czekam do dziś, nie będę ujawniał nazwiska, bo po teorii sekretarza, ten jest na pewno, z opcji PO więc bierze grubo. 

            Rząd twierdzi, że do reformy sądownictwa wróci po wyborach, ha,ha,ha, chciałoby się powiedzieć, gdy w 2015 roku PiS wygrał wybory, pomyślałem, no teraz mogę iść do sądu ze swoją sprawą – nic się nie zmieniło. W 2019 PiS wygrał wybory – nic się nie zmieniło, to co się zmieni w 2023 – nic, jest taka zasada w footbolu, że jak atakujący nie gra, to się go zmienia, a nie piastuje i słucha jego bania luków. Już rozumiecie, dlaczego partia tego nieudacznika zmieniła nazwę?, żeby nie odpowiadać za błędy, które popełnił, bo teraz jest kojarzony z inną opcją, a ludzie, bo przecież takich poszkodowanych przez wymiar sprawiedliwości w Polsce jest setki tysięcy, ostali znów na lodzie. Wystarczyło zebrać wszystkie sprawy skargi, wszystkich skorumpowanych sędziów etc, jechać do Brukseli i powiedzieć, tak w Polsce nie ma sprawiedliwości, bo do dzisiaj jest system komunistyczny i wyroki są ferowane na zasadzie, widzi mi się i nie ustąpimy jak tego, nie naprawimy. Ale kto to miał zrobić?, sami obywatele muszą dopraszać się sprawiedliwości w Strassburgu, bo nasi aparatczycy przesiąknięci bolszewizmem nieuświadomionym, są tak tępi, że nie rozumieją, że ludziom w tym kraju dzieje się krzywda, bo jak syty zrozumie głodnego. Czas, żeby politycy przestali bawić się w obietnice i dawanie nadziei, bo od tego jest kościół, a zaczęli realizować swoje programy albo zwalniać stanowiska dla tych, którzy to potrafią.

Marek Goślicki.                                                Stoke on Trent 19.05.2023 r.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz